Всеки служител се оторизира в системата със собствено потребителско име и парола, като чрез мениджърите на роли и потребители, управителят може да задава и управлява нивата на достъп до операциите в софтуера на потребителите.
Създаване, редактиране и анулиране на резервации, настаняване и освобождаване на гости, формиране и издаване на адресни карти, сметки, авансови плащания, плащания, фактури и кредитни известия, анулиране на документи, генериране на справки и отчети са стандартен набор от операции, които Capella ще ви предостави.
Системата има възможност също за работа с различни ценови периоди и валути, настройване на пакети и ценоразпис на стоките/услугите в хотела.
Изключително удобство е интеграцията на софтуера с четец за личните документи на гостите, който автоматично изчита данните на госта от неговия документ и нанася информацията в съответния екран. С помощта на четеца се спестяват време и усилия и се намаляват опашките при настаняване на групи.
Друго удобство са времевите линии на резервациите и стаите, които ще ви предоставят графична визуализация на състоянието в хотела, чрез които лесно може да прецените къде е възможно да се направят размествания на резервациите по стаите, за да се запълнят свободните периоди и да се постигне пълна заетост на хотела. Освен визуализация, времевата линия предоставя и възможност и за извършване на операции върху избраната резервация/стая.
Системата е създадена, за да улеснява работата с резервации по програмата на НОИ.
Позволява резервации и настаняване по легла.
Заприхождаване на продукти– Вкарване на складови разписки, фактури и др. в съответните складови обекти дефинирани в системата.
Автоматично изчисление на средни цени и обновяване на последни доставни цени на продуктите.
Рецептурник описващ количествата продукти, участващи в рецептите на ястията.
Рецептите позволяват участието на други рецепти в тях (вложени рецепти)
Дефиниране на менюта– Позволява предварително създаване на менюта с възможност за калкулация на продуктите (изчисляват се необходимите продукти за дадено меню по зададени бройки порции ястия)
Особено полезна функционалност за работа с кувертни менюта, групи почиващи, шведска маса и др.
Ценообразуване - системата позволява да се изчислят цените на ястията на базата на средни или последни доставни цени на продуктите участващи в ястията.
Изписването на стоки включва разпада на продадените ястия на продукти според направените рецепти и последващо генериране на разходни документи.
Инвентаризация- актуализиране на наличностите на продуктите в складовете и генериране на съответните документи с разликите.
Справки- широк набор от справки с възможност за експорт в различен формат